søndag den 20. november 2011

En Glemt Ting

Sikke dog en dejlig dag idag. Det er søndag, jeg har fri  og jeg skal ikke noget. Det er en meget sjælden kombi.
Så ud i haven med mig og hundene. Vi har en forvirret muldvarp og vores græsplæne er blevet lavet om til bakkelandskab, med ikke mindre en otte kæmpestore mulvarpskud. Hjælp mig, jeg har prøvet med hvidløg og ultralyd, intet virker... Så blev bakkerne jævnet ud. Så gravede jeg jorden, hvor vores drivhus skal stå, igennem. Ih, hvor jeg glæder mig, det bliver godt. Med roser  og gardiner, med tomater og basilikum, clematis og bønner, med et par stole og et bord... Det eneste der bekymrer mig er, at det er en skrånende grund og jeg aner ikke hvordan det skal løses. Manden er inddraget i løsningen, men er der nogle af jer, som havde problemet, skriv gerne jeres erfaringer. Grunden skråner godt 20 cm hvis ikke mere i hele drivhusets længde.
Nå, videre til en Skøn Glemt Ting.
Da Isak og jeg blev gift, fik jeg en skål i messing. Det var en skål fra mandens Bedste. Jeg forstod ikke skønheden af denne ting, og gemte den væk. Den har været skjult i snart 11 år, men idag kom den til sin ret. Blev pudset og poleret, og skal bruges til en buketter, konfekt og alt muligt godt.
Her kommer den:




Og hvad siger I til denne vintagefund af en tallerken?



Hav en dejlig søndag, kære blogvenner:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker at læse jeres kommentarer. Hold dig ikke tilbage, sig, hvad du mener;)