lørdag den 12. november 2011

Blade

Så er jeg vendt tilbage fra Vilnius med masser oplevelser og fornyet energi og inspiration. Jeg skal nok lave en indlæg omkring det senere.
Lige nu står den på oprydning i haven, masser af blade har ventet troligt på mig. Men efter 4 dage med rive og fejekost på den lille grund ser det hele lysere ud. Jeg tager et område ad gangen, stille og roligt. Indrømmet-jeg kan ikke lide det arbejde. Hellere plante og luge...
Og så skal der indrettes et nyt kontor med masser af hygge og gamle møbler på den bedste "Kristinske" vis:)  Kontoret var glemt og tilsidesat stilmæssigt, da vi flyttede ind, vi brugte bare de møbler vi havde, der var ingen stil eller hygge i det rum. Efter 5 år i huset er der kommet tid og ideer til fornyelse.
Inden da skal der gøres plads og min mands værksted skal have en overhaling og oprydning ..
Help me God.

2 kommentarer:

  1. Hej Kristina
    Ked af du ikke fik tulipanerne du ønskede. Så at en af de andre bloggere havde fundet Claus Dalbys kasser i Bilka Viborg, måske har du bedre held her hvis det alstå er til at komme i nærheden af

    SvarSlet
  2. Men dog Kristina - work work work! JEg kender det godt!

    PÅ med musikken og derud af.

    Jeg plejer faktisk bare at lade blade være blade i haven, men i år har jeg fundet på en løsning, der forhåbentlig duer. Du kan læse med på min blog, hvis du da har ork til det efter din arbejdssomme weekend!

    Vær go´ ved dig selv! Du har kun dig - i sidste ende. (you know what I mean!)
    Kram

    Marianne
    Den Hlebredende Have

    SvarSlet

Jeg elsker at læse jeres kommentarer. Hold dig ikke tilbage, sig, hvad du mener;)