lørdag den 23. februar 2013

Blomsterenglen

har besøgt mig. Det er sikkert.

Jeg har afsluttet to ugers AMU kursus i blomsterbinding i Odense. Det medfører positive forandringer i mit liv.
Når jeg er klar med det, skal jeg nok annoncere.
Jeg har lært at binde bukketter, brudebukketter, kranse, borddekorationer i forskellig stil og materialer.
Jeg åbner mit eget lille blomsterdekoratør firma inden længe.
Jeg vil være beæret at få lov til at pynte andres festlige øjeblikke, skabe skønhed og romantik og et strejf af svundne tider.
Rosa Kristina.

Vi ses!


3 kommentarer:

  1. It's wonderful that you are getting ideas from this article as well as from our dialogue
    made at this place.

    My homepage: Pandora Jewelry in Grandville

    SvarSlet
  2. This is very fascinating, You're a very professional
    blogger. I have joined your feed and look forward to in search
    of extra of your great post. Additionally, I've shared your web site in my social networks

    Feel free to visit my web page:

    SvarSlet

Jeg elsker at læse jeres kommentarer. Hold dig ikke tilbage, sig, hvad du mener;)