tirsdag den 18. oktober 2011

Gode nyheder

Min dag blev i den grad løftet af min blogger-veninde, Marianne fra Den helbredende have som har givet mig en blog award.
Tak for det, jeg føler mig beæret og rørt. Dejligt at mærke, der er nogen derude, som kan få bare en lille smule den glæde, som smukke omgivelser og mennesker giver os. Dejligt at være bekræftet i, at der også er nogen derude,som deler interesse for alt den usagte skønhed i livet. Dem, der deler interesse for selve livet.
Jeg glæder mig til at vende tilbage med mere om alt. 
Varmeste hilsner til mine blog venner.





5 kommentarer:

  1. Tillykke med din award:)
    Ønsker dig en god søndag.
    Knus Hanne Bente ♥

    SvarSlet
  2. Flot! Stort tillykke med din Award!!
    Det varmer om hjertet, når man blir' bekæftet.
    Men det er hun nu også god til Marianne!!
    Hyggge....

    SvarSlet
  3. Ja, Kristina, awarden er fuldt fortjent! Hvad er det for en sød krummelyre-dims, du har her? En vandslangestopper?

    Kh. Marianne
    Den Helbredende have

    SvarSlet
  4. Hej, det er bare et spyd..For pynt, jeg syntes den var smuk, købt i Hopballe Mølle, prøv at google den:) Fantastisk sted.

    SvarSlet

Jeg elsker at læse jeres kommentarer. Hold dig ikke tilbage, sig, hvad du mener;)