søndag den 4. september 2011

Længsel

Sikke mange overraskelser ventede der på mig imorges:) 



I går var den i knop, o i dag skinner den i stedet for solen, som har godt nok har svigtet os i denne sommer:)

Min smukkeste pæonvalmue. Den er meget sen, da jeg såede dem ..i juni?... dem skal jeg bestemt have i min blomsterbed næste år. Og jeg lovede mig selv at være tidligere ude end i år:) Jeg er meget impulsstyret menneske hvad det kreative angår. Enten går jeg og dvaler over tingene, tror at tingene ikke vil lykkes for mig og der er andre 1001 ting i vejen, eller tjuhaj som det går lige pludseligt, og jeg har intet andet i tankerne end projektet jeg har gang i. Men pæonvalmuer skal stå sammen med mine nye roser og måske sammen en enkelt Bering Rennaisance rose jeg MÅ bare eje.

En kæmpestor georgin, uhha da.

Viktor Borge. Hvis jeg var Claus Dalby, vil jeg plante den i flammerbedet, som jeg ikke har. Men nu er jeg Kristina og den er plantet i alt det rosa, lilla og blå herlighed. Og hold da op, hvor den lyser op, hvor der er meget sparsomt med blomstring i det nyplantede bed, fyldt med bare jord og blade... Ja, efterår er over os om lidt.

Min næste projekt er at kante bedene, eller nærmere min dejlige mand har lovet at hjælpe mig. Jeg har ikke tålmodighed til den slags, han er bedre:)
Jeg kan da sætte nogle tulipan og prydløg imens.

Hav en dejlig søndag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker at læse jeres kommentarer. Hold dig ikke tilbage, sig, hvad du mener;)