tirsdag den 6. september 2011

Ompyntning

Så er der atter regnvejr. Jeg kan mærke, at haveinteressen går i hi, selvom jeg har plantet ca 50 tulipanløg, to stk.  hemerocallis Bela Lugasi og to stk. natvioler, masser af prydløg imellem det hele. Meen, når det blæser en kvart pelikan vil jeg hellere går inde og sysle hjemme.

Jeg har stor trang til at skifte ud eller bytte plads, forny mit hjem. Og her er resultatet:

elsker puder i hør med franske tekster.


Spisestuen. Jeg tror mit næste projekt vil være at male skænken i mørk hør eller sand farve, eller?....

Tiden er inde for bloklys, sølvfade og andre velkendte hyggespredere. Ihvertfald idag.

Nå, må hellere gå og se til tomatsuppen i denne suppevejr:)



2 kommentarer:

Jeg elsker at læse jeres kommentarer. Hold dig ikke tilbage, sig, hvad du mener;)