fredag den 16. september 2011

Louise Odier og andre

Det starter altid sådan: jeg går en haverunde med en kaffekop, så får jeg nye ideer, hvordan jeg kan arrangere min enorme blandede rosenbed om, og så går jeg igang. Idag har jeg flyttet tre roser. To stk. Comte De Chambord og 1 stk Louise Odier, da de stod forkert. Louise Odier, som vil udvikle sig til en busk, kom bagerst i bedet, og Comte De Chambord kom også mere i baggrunden hvor der er mere plads til at de kan udvikle sig til buskroser.
Nu har jeg lidt  plads, som skal plantes til. Har I nogle forslag? Mine yndlingsfarver er rosa og lilla, og blomsterne må gerne være lidt høje og luftige i det... Jeg ved allerede jeg skal ha' flere fingerbøl..en silkekatost måske....?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker at læse jeres kommentarer. Hold dig ikke tilbage, sig, hvad du mener;)