lørdag den 28. maj 2011

Regnvejr

Det er ingen havevejr i dag for mig. Hvis jeg havde en rund glaspavillon, ville jeg sidde der mellem tomater og blomsterranke og blogge:) Men blæsten og regnen gør,  at i stedet for at gå i haven, går jeg på shopping hjemmefra. Da jeg abonnerer på en del on line brocante butikker, får jeg jævnlig mails med gode og spændende tilbud.
Denne gang var jeg på tur i Annettes "godt brugt" butik, og sikke masse fine ting hun har: både til den rustikke og retrostil.
www.godt-brugt.dk. I kan besøge butikken og nyde de flotte ting. Jeg har allerede ladet mig friste og bestilt et par ting. Jeg glæder mig, mens det regner og blæser....
Kan I have en god weekend!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker at læse jeres kommentarer. Hold dig ikke tilbage, sig, hvad du mener;)