fredag den 5. november 2010

Goddag, din store verden:)

Hvis jeg var på Facebook, ville jeg i min statuslinje skrive: Nu som blogger:) Spændende og forpligtende er det. For hvad kan jeg berige verden og læsere med?....
Blog for mig er en mulighed at fortælle omverdenen hvem jeg er. At skrive og at tænke, give udtryk for mine reaktioner og udleve en drøm, som jeg har arkiveret som "bliver ikke til noget foreløbigt"og det er at blive journalist.
Jeg glæder mig til at dele min verden med Jer, dejlige læsere, fortælle og høre. Den ene dag vil det måske være noget så almindeligt som husholdning, andre dage- mere dybe og tunge emner-alt efter hvad der rører sig i samfundet.
Når du har læste dette velkomstord, vil ordet "verden" nævnt i alt 5 gange:)

God dag, din store verden:)

1 kommentar:

  1. Hejsa Kristina.
    Jeg har lige kigget din blog lidt igennem.
    Du fortæller / skrive på herlig måde.
    Det at blogge syntes jeg er en dejlig måde at fortælle om det der lige røre sig i en....."de nære ting".

    Have / hus / indretning / ens dyr m.m.
    Glæder mig til at følge din blog.
    Knus Hanne Bente ♥

    SvarSlet

Jeg elsker at læse jeres kommentarer. Hold dig ikke tilbage, sig, hvad du mener;)