tirsdag den 16. november 2010

Endeligt

Idag blev jeg færdig med mange små og store gøremål og min ryg trænger til hvile.
Som lovet sætter jeg nogle billeder ind, så I kan have en fornemmelse af, hvad er det for indretningsstil jeg har.
Jeg bor nok anderledes end mange danskere gør. Min stil er meget blandet- jeg tager det bedste af det danske, litauiske og franske og prøver at gøre det til noget helt mit eget. Jeg bliver nemt inspireret af det gamle og mixer med de nye. Jeg kan ikke undgå at se fine gamle møbler, hvorend jeg færdes. I filmene lægger jeg også meget mærke til baggrunden, farver, indretning. Det, at jeg arbejder med ældre mennesker betyder jo, at jeg ser mange flotte gamle ting og beundrer dem.
Oliventræet- gave fra Nutte, som rørte mig inderligt og har lært mig at overleve.

Vores nye baderum




Lille spejl på væggen der:)

Hyggehjørne

 En dygtig syerske har syet betræk til mine roccoco lænestole.

Det er den store sorte skænk jeg og Isak har arbejdet på det sidste uges tid.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker at læse jeres kommentarer. Hold dig ikke tilbage, sig, hvad du mener;)