mandag den 4. juni 2012

Glæder mig

Først og fremmest vil jeg sige velkommen og tak til alle de nye læsere, der stille og roligt kommer til min blog. Jeg er beæret at der er nogen der vil læse mine tanker. Dejligt at I findes!


Det har været koldt, kedeligt, blæsende og alt muligt andet, men ikke rigtigt havevejr.
Vandslangen måtte hives frem og tilbage, og da Vejle kommune er hundedyr hvad vandopkrævninger angår, er jeg spændt på at se tallene og regnskabet sidst på året. Gys.
Men bortset fra det, har jeg plantet lidt, gødet, kæmpet med muldvarpe og dræbersnegle. Plantet en fantastisk smuk krukke til med liljer, hvide petunia og sølvblad.
Har klikket mig frem til en flot blomsterkumme, som skal på væggen og hænge over min nyindkøbte hvide havebænk langs husmuren. Der, hvor min postkasse hang og pyntede :)


Denne smukke ting kan købes på www.mollegaarden.dk

Har fanget min gartner, som loooovede at komme og begynde på vores græsplæne.
Vi har også bestemt os for hvad for noget carport vi skal have bygget.

Og nu glæder jeg mig til plantemarkedet i Kolding imorgen, hvor jeg kan måske møde møde nogle af jer, de ukendte fantastiske bloggere, som har været min daglige glæde og inspiration. 
Vi ses!



1 kommentar:

Jeg elsker at læse jeres kommentarer. Hold dig ikke tilbage, sig, hvad du mener;)